Thursday, August 14, 2008

Results?

Hari ni byk paper aku dah dpt balik. tp paper objektif jela sbb senang nak tanda en? result aku okok je la, boleh tahan lagi la en. hari ni ramai gila tak dtg skola and best doh. kelas kosong, then mcm bole buat apa2 je. cikgu still mengajar la en? heh.

tadi aku dpt paper KH pastu muka cikgu cm hampa gile sbb takde sorg pun dpt A dalam kelas aku! gila tak? pastu dia umumkan la sape dpt markah tertinggi sume.. (bukan aku la kan?hehe) tiba2 turn paper aku, dia ckp "ni kertas murid2 yang dpt C" time tu taleh nak cakap ape la, aku cm WTF en? dpt 50 kot! setengah drpd 100! cm siot jea!! cikgu pun suruh la kira markah betul2 kot2 ada kesalahan ke ape en.. aku check paper aku pun cm takde mood je sbb result mcm **** tiba-tiba aku rasa macam cikgu salah tanda paper aku! mmg betul pun! sbnrnye aku dpt 67! ya allah sungguh happy aku pada waktu itu walaupun still dapat B jgak.. naik 17 markah tu weh! sape nak bagi cmtu je en? haha. aku pun balik ke kelas sambil tersenyum lebar..

No comments: