Saturday, December 27, 2008

cuak? sape yang tak cuak weh!

eh ni post aku ke 100. wooow congrats jiga akhirnya kau dah ada 100 post setakat ni.

hari ni hari sabtu. result PMR tak lama lagi akan diumumkan pada 30 disember, selasa ni. perasaan cuak tu memang ada sampai dah taktau nak pikir apa dah sebab asyik memikirkan benda ni je. dari minggu lepas lagi. gila hardcore kan? tapi entah la weh, aku rasa aku dah try my best. tunggu jela result aku nanti mcm mane. harap2 aku tak nangis la kat sekolah nanti. walaupun result tak ok, aku kena maintain. maintain weh! hahahaha

tapi yang bestnya ...

aku pergi amik result aku sorang2! mak aku ada meeting. so aku bolehlah buat gimik or suspen skit kat mama and family aku. tu yang aku suka tu! aku ingat lagi masa aku amik result UPSR dulu, arwah ayah aku ikut sekali. masa tu memang sedihlah sebab aku tak dapat 5A. arwah ayah aku bengang and terus bawak aku pulang ke rumah. aku menangis. menangis tak dapat apa yang aku nak. sampai takde mood nak cakap ngan orang, takde mood nak tukar skola ke ape. memori luka memakan jiwa!

ni aku nak share skit apa yang aku buat sebelum nak amik result ni. kira macam nak hilangkan rasa cuak yang telah menghantui aku skang ni la en? hahaha keje ni senang je. 3,4 hari ni aku just dengar lagu "Eye Of The Tiger by Survivor" lagu ni bagi aku semangatlah sampai boleh lupakan hari penuh sejarah tu. ceh! dengarlah lagu2 yang boleh build up your confident sebelum nak amik result ni ye. hahahaha

1 comment:

Fye_lluffy said...

hey jigzzz fi first time comment ..
talk bout PMR result aku pun cuak gilerzzzz of course tau !! yg menggerun kan lagi aku tak pergi ambil result aku tuuu (kau tau sbbnye kan )) shh rahsia tau !! by the way jugz tak kisah lah kite dapat 8 ke 7 66,5,4,3,2,1,0 A's pun im still goin to b your bff (best fren forever ) love u jigg cayok !!