Thursday, December 11, 2008

takde charger handphone!

Pagi-pagi buta tadi aku dah mula rasa bengang.

Argh aku bengang gila sekarang sebab takde charger handphone sony ericsson kat rumah ni. yang ada charger handphone nokia je. mana perginya charger yang belambak-lambak kat rumah ni? sial la, aku ada benda urgent ni.

Walaupun aku kurang bersms dengan orang,

Walaupun aku kurang membuat supersaver,

Walaupun aku kurang membuat voice sms mahupun video call

Tapi aku rindu rindu serindu rindunya pada handphone aku ni! Dah lama siot aku tak bukak handphone ni. nak dekat 4 hari aku tak bukak. entah apa cite la. so tadi aku dapat idea nak charge handphone kat laptop, walaupun charge kat laptop ni lembab gila babi and serupa kau tak payah charge sebab takde perubahan pun! aku tetap berusaha dengan idea aku ni. ceeeh, semoga handphone aku boleh bukak seperti biasa la malam ni. hehehehe.

No comments: