Friday, January 30, 2009

sedih tapi tahniah buat semua

Sumpah aku jeles gila dgn member-member yang dapat mrsm or sbp. Kira ramai jugak yang dapat mrsm and sbp ni. Papehal pun congrats untuk korang semua. semoga korang berjaya di sekolah baru sana. Bila turn aku pulak dpt tukar sekolah ni? Ataupun aku takkan berjaya mendapat tawaran? Argh aku sumpah sedih skang. tapi tahniah okay.


nightmare siot. nangis tanpa henti. Hahahaha.

3 comments:

Syaida M said...

kau jgn jd mcm budak sekolah aku, nangis2 dkt sekolah sbb tak dpt sbp

Té la mà Maria - Reus said...

very good blog, congratulations
regard from Reus Catalonia
thank you

Farah Rosni said...

i pun rasa mcm tu. serious frust gila. thought i dpt ouh.