Sunday, March 1, 2009

kan best kalau

Aku suka ayat "kan best kalau". so whatever comes to my mind, i wrote it in this post. maybe some of my dreams will becomes a reality. I don't dream at night, I dream all day. I dream for a living.


kan best kalau sekarang ni ramai online dekat msn?

kan best kalau aku jadi outsider and tak payah masuk asrama?

kan best kalau baba ada lagi sekarang ni. boleh tengok perkembangan hidup ika, mama, kak wanie dan ajim?

kan best kalau redbox dekat dengan rumah aku?

kan best kalau aku dapat cipta robot ke. kereta ke. software ke?

kan best kalau aku jadi balik pelajar form 3 dulu-dulu?

kan best kalau ada satu hari tu aku berpeluang jumpa dengan Matt Bellamy dan Shia Labeouf?

kan best kalau 9 MAC 2009 bersamaan hari Isnin ini aku dapat pulang ke rumah dan jumpa member?

kan best kalau sejarah hidup itu berulang buat kali keduanya?


Fuuuh macam-macam aku impikan. ini semua apa yang aku fikirkan sekarang ni. harap-harap ade yang boleh jadi la kan? mesti best.

Hello March! Hello Pisces!

No comments: