Sunday, April 5, 2009

semalam dalam sejarah

aku pergi sbu semalam sebab ada anugerah cemerlang tapi aku datang lambat so masuk2 sekolah terus dah start which is so sad! aku baru nak borak dengan hebatnya dgn sahabat lama yg sudah lama tak berjumpa except fariha la. aku ngan fariha dok borak pasal asrama je sepanjang masa. yela kami ni bukannya biasa dengan hidup di asrama? tapi lama2 pasti sonok. cayalah!

aku sempat jumpa jay dgn ejat. borak2.

cuma aku tak sempat borak ngan acap, amin sume sebab korang dok belakang la, payah dong. haha. tapi lain hari kita jumpa lagi ye. lagipun semalam aku balik awal. dah dapat medal, terus balik rumah sebab panas plus bosan.

yang sedihnya tu.. aku sempat pegi kantin ngan fariha jap. bila dah ada kat kantin sbu, mula la aku teringat zaman-zaman kegemilangan bersama kawan-kawan. macam2 dah belaku kat kantin tu. aku pernah jatuhkan pinggan kat lantai, pernah masukkan kaki dalam besen, pernah ketawa besar, pernah curi-curi pandang orang, pernah apa lagi? tu jela kot.

ceh baru 2bulan aku tinggalkan sbu, rasa cam setahun je. petang ni aku balik hostel do! aku tanak!!! belum puas duduk rumah lagi ni. dah tu keje skola tak siap lagi. malas! malas! tapi kena pergi jugak (tanggungjawab seorang pelajar.. hehe)

p/s : harap-harap dapat masuk kelab tu. i really wanted to join that group! please teacher! pleaseee! :( and aku takde idea lagi nak buat video pasal apa skang ni. bagi aku idea beb. kalau pasal gaza ok tak?

No comments: