Sunday, May 24, 2009

minggu lepas minggu paling best kat asrama.

first aku dah dapat paper fizik aku, pergh first time doh aku dapat markah sebanyak...

.
.
.
.
.
43%

gila tak? aku rasa kira ok lagilah sebab tak fail. nasib baik!

majoriti dalam kelas aku dapat markah macam aku except satu dua orang tu lah. dorang memang superb. tapi aku tak kesah dgn markah tu. hahaha.

ni cerita lain plak, malam jumaat haritu aku tengok tv kat bilik rekreasi sebab ada cerita best, VAN HELSING! best gila weh cerita ni.. rugi sape tak tengok! ok aku nak tanya koranglah..

kalau ada cerita best mesti korang nak tengok sampai habis kan?

so aku dengan dormmates aku semua stay up la sampai 12 lebih nak habiskan cerita best tu. tengah sedap-sedap melayan cerita tu dgn mengunyah munchy music wafer pelan-pelahan.. tiba-tiba ada suara kuat dari belakang, "ni apasal tak tutup tv lagi ni?" dalam hati aku berkata, "ni mesti MPP (pegawas) ni. kecoh betul lah" kitorg tak jawap pun soalan dia tu.

dia cakap lagi, "ni senior ke junior ni?" kitorang senyap lagi. buat bodoh, terus keluar dari bilik tu. bila dah nampak muka aku,dia terus cakap "oooh junior rupanya. dah pandai skang eh!"

aku dan dormmates aku pun kena tahan. kena lecture seperti biasa. bla bla bla bla

konklusinya kami tak dapat habiskan cerita best tu. bullshit.

3 comments:

Ayesha H said...

HAHA biase la, asrama kan. Lecture best kut ;D

Naurah said...

hahaha, apalaah.
teknik KL tak sporting.
teknik kajang, kamceng sama senior la.
ngahaha.

buat dek je dengan senior.
bajet hebat.
hahaha

waniebanie said...

HAHAHAHA.. pdn muke. kalo warden yang tanye cmne? mesti dah terkencing2 suma. =p