Sunday, May 31, 2009

pentingkah sebuah MP3 itu?

Dulu aku tak pernah mengidam pun untuk memiliki sebuah mp3 melainkan iphone. rasa macam membazir je bila beli sebab kat phone pun dah ade walkman kan? tapi sejak aku dah jadi budak asrama ni, persepsi aku berubah pulak..

Petang tadi, member aku call..

"weh! aku dah beli MP3! tapi aku tak beli yang sony tu la. aku beli philip"

aku dah panas. hati sudah panas mendengar itu semua.

"oh yeke? shit you. brape weh?"

"erm 183 ringgit dapat 2 gig. okay la kan?"

2 GIG?!! lagi aku panas. *bengang kuasa 8*

ok sekarang aku dapat rasakan betapa pentingnya seseorang itu memiliki sebuah mp3 especially budak asrama. sebab apa,nak tau?

1. dok dlm dorm bosan. tak kan setiap saat kau nak berborak?
2. boleh dengar lagu sambil belajar, buat homework. best sikit!
3. internet takde, dengar lagu pun jadilah. tak tension kan?

saya mahu mp3, itu sahaja.

1 comment:

waniebanie said...

aku phm perasaan ko. aku pon pnh jadik student yg lonely, lepak library sowg2 studi. mp3 menjadi shbt karibku, ahaha. ko nak ape wey? ipod touch?? haha ko perform la exam nt, mintak kat mama =p