Sunday, May 3, 2009

wolf wolf wolverine!


wolverine memang hebat sejak aku kecik lagi.
cite ni memang best plus hebat sekali. pegi la tengok!

aku tengok cite ni ngan syaida tadi. aku tengok penuh dengan feel sampai tudung aku macam ape je tadi. yela duduk wayang tadi depan sekali plak tu, mana syok kalau dok tegak kan? haha. hanya yang pernah duduk depan dalam wayang dapat merasainya. malang betul nasib kami!

on the way nak pergi ke rumah kezen amin, ada satu kejadian amat kelakar berlaku. hahaha. acap lari lintang-pukang bila amin cakap ada "benda" kat pokok tu. padahal benda biasa je. sekarang aku baru tau acap sememangnya penakut. ingatkan hebat sangat!! sepatutnya aku kena record do time tu. mesti best.


kalau tak amik gambar kat sini tak sah kan?


iklan vanilla coke yang terlaris di serata dunia


aku, acap dan kereta baru kami. hehe


aku dan amin

tu je yang dpt aku type malam ni. sudah ngantuk! esok balik hostel siot! dammit! mid term sungguh menakutkan aku. haha

1 comment:

waniebanie said...

muke ko n acap cm laki bini kawin kat oversea, muke ko and amin?? entahlah.. cheh.. dua2 kai kelabu nmpk?? =p