Friday, June 12, 2009

Aku benci hari ahad

Hari Ahad ni hari paling tak bermakna bagi aku. Walaupun hari ahad ni jugak merupakan my friend's birthday, Aqilah. Sorry. Aku terpaksa cakap...hehehehe. Aku rasa majoriti budak asrama tak suka hari ahad nanti kan? betul tak fariha? faizul? syaida?

By the way, Happy 16th Birthday Aqilah! (aku harap kau dapat baca)

Ye.. ye.. ye.. ye, hari ahad nanti aku akan pulang ke hostel yang macam penjara bodoh tu! takde mood doh bila pikir benda alah ni. aku tak suka. sumpah aku tak suka langsung berhadapan dengan situasi di asrama. sekolah ok lagi. nasib baik la, dormmates aku ada yang boleh bergelak tawa bersama. kalau tak, mesti buku add math jadi member baik aku kan? Ish, tak mungkin.

Eh cite pasal add math, aku teringat plak dengan cikgu add math aku kat sbu. Peristiwa yang aku takkan lupa seumur hidup aku la doh. Aku telah dipermalukan dalam kelas dengan suara dia yang amat tersangat kuat tu. Ika cuak gila dengan cikgu ni. Hahaha. Aku kena marah hardcore punya la weh hanya sebab aku tak dapat bagitau formula ape benda ntah. Lawak kan? Aku tak tau pesal aku blur nak mati masa tu. Tapi aku tak kesah sebab dia cikgu feveret aku. Hahahaha. Tak boleh blah.

Dan tugas di dorm akan berjalan seperti biasa. kain dalam 10inci tebalnya yang buat aku berpeluh macam ape je. aku dah la kuat berpeluh, haaih. pastu pakai tudung 5 pin bak kata Fariha. prep petang yang tak pernah aku memanfaatkannya dengan baik. keje aku time prep petang hanyalah tidur! tapi aku suka satu peraturan sekolah ni sebab kita boleh pakai anak tudung kale hitam. kalau dekat sbu, memang nak cari nahas la tu. aku rindu sekolah lama aku! SBU, I MISS YOU!

I'm blueeee.. da ba de da be die, da ba de da be die, da ba de da be die, da ba de da be die, da ba de da be die.

Ah, aku dah gila lagu ni. Okay jumpa lagi, bye!

No comments: