Sunday, August 30, 2009

deal with it

bila layan lagu bryan adams ni memang layan kan? kalau lagu michael jackson buat aku nak dance pulak. tapi untuk malam ni, aku nak feel lagu bryan adams. layan jangan tak layan!

tadi aku berbuka rumah cousin aku di sunway. semalam aku berbuka kat rumah ieka. pergh tahun ni memang aku tawaf satu malaysia berbuka puasa doh. satu malaysia la kata kan? macam2 aku makan tadi. yang paling penting, mee kari kak minah aku memang paling superb. sedap giler!

btw anak buah aku semua dah besar2 sampai aku dah tak kenal mana satu. cepat gila dorang membesar siod. muka sumpah dah lain. dulu dorang semua aku pernah angkat and main2 time dorang baby lagi. skang memang aku dah tak larat nak angkat korang la. sume dah gemok! hehe

facebook sekarang best jugak. myspace sumpah dah bosan.

tapi...

aku still tak clear lagi dgn twitter tu eventho ieka dah explain panjang lebar. hahaha nanti2 jela aku buat twitter tu, itu pun kalau aku rajin.

REDBOX, nak pegiiiiii!
SHOPPING? bila weh bila?

No comments: