Wednesday, August 26, 2009

rindu tu sakit

"jiga, dalam banyak2 perasaan, perasaan mana kau paling benci?"

"RINDU"

rindu tu memang sakit bagi aku. aku rasa macam rindu tu boleh buat aku takde mood langsung. rindu tu boleh buat aku ketawa sorang-sorang macam orang gila. rindu tu buat aku ingin menyendiri. rindu tu buat aku hilang ego. rindu tu buat aku tak boleh tidur dan susah bangun.

entah lah weh. semenjak ni aku asyik ada perasaan rindu je dalam hati ni. lagi2 rindu pada seseorang yang kau takkan jumpa buat selama-selamanya. perit memang perit.

lagi memeritkan bila perasaan rindu ni takde ubatnya. cuba kau bayangkan? peeeh!

sejarah saya bermula dari sini...


















bukan setakat gambar je yang aku rindu. tengok komen lama2 pun boleh rasa rindu. ada banyak gambar lagi tapi aku malas nak upload. internet gila lembab. aku rindu korang semua especially yang dah lame gila tak jumpa tu!

eh eh jap, tertinggal satu gambar ni.


dah lama siod tak lepak mcd ni. arghhh!

off, i'm enuff. love from jiga

2 comments:

Anonymous said...

Hahaha aku pun rindu dooh :_)

syaida said...

pergh ada gmbr aku tu !! 3 lagi hahaha. rindu do rindu serindu-rindunya