Friday, August 21, 2009

selamat berpuasa

pertama-pertamanya aku nak bagitau yang aku dah sihat daripada demam! alhamdulilah.

aku baru je sampai rumah ni. pagi tadi pergi amik gambar convo dengan family. ada ke patut photographer tu cakap muka aku garang sangat? haha fineee. tak touching pun! tadi pun aku baru je lepas calling2 with my gedik Jainah. miss you jay! kita dua memang malas nak cakap pasal "dia" kan? haha

masa on the way nak balik rumah tadi, ada accident. dua kereta terlibat. memang teruk habis lah dua kereta tu. dasyat gilerrr!! kete kancil punya cermin pecah semua, kereta honda pulak tayar dia tercabut. tahap kemek kereta tu takya cite la. haih

depan mata aku, ambulans angkat mangsa tersepit dalam kete tu. pergh. ngeri siot!

kesian. esok nak puasa dah.

SELAMAT BERPUASA PADA BULAN RAMADHAN!
kejap je en dah puasa?

No comments: