Saturday, September 5, 2009

my updates.

yo everyone! rasanya aku dah lama tak update blog kan? serious aku dah takde idea nak cakap apa kat sini. kalau korang tengok post aku yang lepas2 pun macam ape je. nampak sangat aku bosan. tapi saya nak cerita sikit update-update tentang kehidupan saya sekarang ni.

1. Buat kali pertama-pertamanya merasa sahur dan berbuka di asrama. ok gak lah. takde beza sangat pun bila ade kat rumah. bila puasa kat asrama, tak rasa sangat masa tu berjalan lambat. nasib baik doh. makanan buka puasa pun dah sedap-sedap! aku sangat bersyukur! ^__^

2. Aku kantoi balik asrama lambat ngan mak aku. lepas ni dah tak bole balik lepas berbuka la. malasnya nak balik petang!

3. Engineering drawing aku memang hancur bancur. aku tatau nak buat sekarang ni. sape boleh tolong ajar aku ni? aku tak nak fail final exam nanti. aim aku tanak fail je.

4. Nak belajar tapi malas.. final exam nak dekat dah. aku subject chemistry kosong. tak masuk pape pun dalam otak ni.

5. Aku baru perasan mostly stuff aku berunsurkan "monster" bila semua member aku cakap "weh kau ni semua benda nak monster en.." macam beg lesportsac aku, pencil box aku. nak buat macam mana kan? aku memang suka benda-benda yang comel dan pelik :D

6. Aku dah mula suka AKON sejak lagu be with you tu. hahahahaha

7. gambar aku yang paling gedik. jangan jeles.


to my dormmates (anggerik fc), i am sorry for not coming today. aku tertidur doh tadi. mesti boring bila aku takde tadi kan? hahaha

No comments: