Monday, November 16, 2009

lesen motor umur 17.

Ish.. aku baru dapat tau lesen moto boleh amik mase 17 tahun je. kalau kereta umur 18. kau tak rasa lama gila ke? aku baru berangan nak amik lesen moto cuti sekolah sebulan ni dengan syida. last2 plan kami HANCUR.

yang aku tak puas hatinya, tahun 2010 jugak la kerajaan nak ubah peraturan lesen ni. tahun 2010 jugak la kitorang wajib amik 10 subjek je untuk SPM, tak boleh lebih drpd tu.

kerajaan memang bijak buat peraturan macam ni. aku sangat sayang KERAJAAN MALAYSIA!

berhati-hatilah di jalan raya.

No comments: