Saturday, December 26, 2009

congrats yaw

Pagi tadi merupakan majlis akad nikah abang sedara aku, Khalid. dia dah macam abg aku sendiri la sebab dari kecik lagi dia memang suka kacau aku. selalu usha handphone aku. selalu ejek aku gemuk. hahaha tapi aku tak amik hati pun sebab dia memang poyo.

ishhh tup tup tup.. hari ni dia dah kawen. dah ada tanggungjawab baru. dah ada isteri baru. dah ada rumah baru. haha senang cite semua benda baru la. congrats to Abang Khalid and her wife, Farah. semoga perkahwinan anda kekal sehingga ke akhir hayat. insyaallah. cepat2 la dpt baby! :P

pergh. sape tak sedih kan.


congrats to them. semoga berkekalan ke anak cucu.

and one more thing. aku nak ucapkan tahniah kepada kawan aku, Azlina sebab dapat 8A's dan cousin aku yg dapat 7A for PMR this year. pandai-pandai korang sekarang kan. ni jeles ni. semoga korang dapat pilih course yang sesuai dgn jiwa raga korang. ikut kata hatimu ye adik2 sekalian.

papehal pun SPM aku ni terkontang-kanting lagi ni. ngok la.

No comments: