Tuesday, December 22, 2009

my dreams and my future job.

takde keje
aku google la gambar2 modern house ni tadi
serious cantik gila and unik kan?
rasa macam nak jadi architect pulak. tukar dream job bole?
tapi..long way to go, JIGA.

papehal aku kena pastikan aku tak fail for ED subject again and again. yeap thats my mission for next year. semoga saya berjaya!

eh aku SPM kan taun depan? rasa macam tak percaya aku nak amik SPM. cepat gila masa berlalu. tetiba rasa cuak pulak. pape jela.


woooooow!


i mostly love this. macam scene dalam twilight kan? ehehe


simple tapi padat.


duduk dalam kotak best jugak

I AM SO FUCKIN' BORED!
byebyes!

2 comments:

sab said...

mana nak bina rumah camtu kat msia nie dik??

Haziqah Raihah said...

ade je, amik kat bukit2 la macam uma edward cullen. haha.