Saturday, January 30, 2010

Make it fast

25 Januari 2009
Selamat datang kepada semua pelajar tingkatan 4 yang berjaya memilih SM TEKNIK KL sebagai sekolah anda untuk menjadi kayu ukur ke universiti kelak. hahaha well aku sekarang dah jadi senior for juniors. senior year! junior dorm aku semua okay2 jea, aku tak amik kesah sangat pasal hal juniors. lantak lah kan..

26 Januari 2009
I just find out that one of tikl's student was sent to the hospital because of mental disorder. Mula-mula aku ingat benda ni macam tak serious sangat. Tapi bila dengar dia masuk hospital, aku macam "oh ok! ni memang betul2 serious!!!" dengar cerita dia dapat penyakit yang "pelik" tu since dia pergi Kem bomba kat terengganu. Harap-harap dia kembali dalam keadaan biasa dan baik. We will support you Qalaf! =)

29 Januari 2009

I'm at home now. Yeah.

6 Februari 2009
Aku kena buat levelling kat taman tasik permaisuri. Excited ni! Excited! Excited! haha this is my fucking first time buat levelling beb mestilah excited lebih! =D

Ok la
Gtg. See ya later.

No comments: