Saturday, March 13, 2010

satu hari aku sakit badan. lenguh gila weh. lagi2 bahagian belakang. betul la cakap nad, sakit badan sebab tarik tali khamis haritu. tapi aku baru dapat effectnya semalam dan hari ni. perghhh!

sakit gila. hahaha tapi aku have fun gila time tarik tali tu walaupun tak menang, tapi best. yela dah lama tak main game tu kan? rindu. ahaha!! hakim siap bagitau aku cara-cara untuk menang tarik tali.. kena bend badan skit la apa la. tau la team dia menang. duh!

well aku sebenarnya nak cerita about everything had happen thru this week tapi takde gambar. hahaha so the next post aku cerita ok! ;]

so result spm sekolah aku 2009 sangat baik! meningkat gila doh walaupun tak sehebat sekolah berasrama penuh.. aku tetap berbangga menjadi salah seorang pelajar teknik KL. aku salute abg2 and kakak2 senior tahun lepas. time aku tengok suasana ambil keputusan spm tu, aku sendiri rasa cuak, rasa tercabar dan rasa bersemangat sangat!!

congrats guys!

1 comment:

NadRaH je wEh. said...

aku pon still saket bdan till ary ney.
;(