Saturday, March 13, 2010

woah


my birthday cupcakes! thanks kak wanie!

aku baru bace blog nadrah and just find out that all pictures that i wanted so badly in her camera had been deleted. pergh hancur hati aku bila dapat tau benda ni. tapi apakan daya, benda dah jadi tak bole nak buat apa kan?

so aku akan bercerita.. boring! HAHAHA


Before my big day,
aku excited sebab nak buat free call and all that
malam tu jugak aku suruh bob outsider topapkan
then hp aku tiba-tiba hilang.
bengang gila.
tapi aku tau ni mesti keje dormmates aku.
aku buat relek dulu.
pretend there's nothing happen.
tapi tak dapat menahan gak perasaan gelabah tu.
aku tanya semua orang.
semua orang buat bodoh mcm hp ni cokelat je.
satu malam aku bengang.

The big day, 9 MARCH
classmates aku wish birthday.
satu kelas nyanyikan lagu. terharu gila. wink! wink!
then my bestie,shira telah bersusah payah
buat handmade birthday card for me!
i love the card. comel sangat with the big heart <3

The night
Aku telah disuruh utk mem-prank-kan
sorang junior aku sbb birthday dia 10 march,
so kononnya aku ajak dia pegi toilet
and then dia kena la apa yang patut.
last2 aku jugak yang kena.
aku rasa aku paling teruk yang kena.
hardcore gila sial!!!! ARGHHHHH!
tepung, telur, belon air semua.
memang malam tu aku BUSUK GILA.
basuh rambut 3,4 kali.
MPP marah, cikgu marah. tapi best okay!

the story will be continued...

1 comment:

NadRaH je wEh. said...

tp gmbr bel0n kaw ade.