Friday, April 30, 2010

Kadang-kadang Lagu Nasyid tu kita boleh layan jugak beb! tak caya? try la!

Aku tak tahu kenapa lately ni aku lebih cenderung untuk dengar lagu-lagu nasyid in english la. Kalau nasyid melayu tu macam boring sikit especially when they sing about love.. Ceh love is nothing, single is the best!!! kan Hakim?

Haha tapi for the very first time aku boleh layan beb. Lagu dia "For The Rest Of My life" by Maher Zain. Quite good song actually. lirik dia memang best. Entah ni bagi aku lah. Mesti korang ketawakan aku sebab layan lagu macam ni kan? Hahaha. Tetiba hati kecil aku terdetik nak dengar lagu yang boleh menenangkan fikiranku daripada pelbagai sudut. Aku sebenarnya ada masalah besar dalam studies aku. Aku rasa macam susah gila nak achieve A for certain subjects, bukan takat A je. nak dapat C pun belum tentu boleh dapat beb! Susah mengila!

Sebab tekanan yang mengila ni la, aku try tenangkan hati aku dengar lagu-lagu slow nasyid macam gini. Pergh Jiga dah berubah siot! People can change.. but time will never ever change.

No comments: