Friday, April 2, 2010

outsider seminggu

so well lepas balik sekolah tadi, nama aku di-announce sekuat-kuatnya untuk berjumpa cikgu disiplin sekolah aku. haha terang2 aku akan dapat surat gantung asrama.

Damnnnn,
Aku kantoi hp semasa AKU TIDUR. Hahaha!!!

aku fuck kau petrol! aku tak boleh nak cakap apa lagi. benda dah jadi kan? aku kena jadikan ia sebagai iktibar sudah.. tapi papehal pun aku fuck kau jugak. nothings gonna change my feeling towards you. cara kau tengok muka aku tu memang superb.

tapi aku rasa best pulak kalo dok uma sekarang sebab takde sape kat rumah. nenek is not here, bibik already balik to her hometown. the annoying fuckers also not here. this is what i really want! A FREEDOM! please understand. i won't bother you anymore beb! haha best gilak!! terasa macam form 3 dulu. sangat freedom!

hidup janganlah dibayangi dengan kematangan yang dibuat-buat tu. jadilah diri kau sebenar. kematangan tu ada hadnya. jangan ingat bila kau bajet matang, aku boleh salute kau meninggi. itu kenyataan yang salah beb.

Just be yourself. sesungguhnya kebenaran itu sentiasa benar.

No comments: