Sunday, May 9, 2010

I MISS KLCC!

Well, its been an ages aku tak pergi klcc. Lebih kurang 2 tahun aku tak jejak kaki ke sana sejak pavilion muncul di muka bumi kota Kuala Lumpur. tambah lagi sekarang aku budak hostel so macam susah gila nak keluar lepak-lepak dengan member dulu kala. miss those moments actually. really missed it!

Tadi.. Akhirnya aku dapat pergi jugak klcc with my technicians members. Pergh banyak gila perubahan kat sana sial! HAHAHA! Ok aku baru tahu tower records yg best nak mampos dah takde kat klcc tukar jadi maybank eh? dah lupa dah

Then I feel something.

MEMORI LAMA BERULANG KEMBALI doh!

AKU RINDU ZAMAN TU. RINDU GILA. ARGHHHH TIDAKKKKKK! SANGAT RINDU!

Motif aku tulis post ni sebab nak bitau yang aku memang rindukan klcc. Tempat ni la zaman kegemilangan aku bermula. Cehh, takde la actually.. for me, klcc was the best place to hang out with friends tapi itu dulu la. Especially kat Burger King, haha sumpah seronok! They know who they are and I miss you guys!

Boom!





1 comment:

Farah Rosni said...

jgn kata u yg ddk asrama xpg klcc. i yg ddk kt umah boleh pg bila2 masa pun mcm xjejak je. haha.