Saturday, May 29, 2010

Lagenda Budak Setan

(Bukan hasil karya aku..)

Cinta itu tidak boleh dipaksa,
Cinta itu tidak untuk dimiliki,
Cinta itu adalah tidak untuk disakiti.
Cinta itu adalah satu anugerah yang bisa dirasai oleh dua hati bila bersatu. Pedihnya terasa bila cinta itu pergi. Hilangnya entah ke mana, umpama sakit dihiris sembilu.
seumpama menceritakan kisah cinta antara Kasyah dan Ayu.
Cinta tak semestinya bersatu,
Cinta memerlukan pengorbanan beribu.

Pergh!

Aku tahu ayat ni memang jiwang. jiwang habis! tapi motif aku adalah untuk meng-intro-kan sedikit cerita lagenda budak setan yg tak lama lagi nak kuar dah. 3 JUN ni ingat!

Fyi ni first time ni aku macam tak sabar-sabar nak tengok filem melayu. Aku rasa macam aku seronok sangat tengok trailer dia, tu baru trailer beb! so kira trailer dia dapat pancing aku untuk beli tiket wayang tak lama lagi nanti. Hahaha!

Dan kakak aku terus beli novelnya tadi, aku akan baca lepas dia habis baca. tak sabar kot nak baca padahal buku chemistry belum habis baca lagi, malas!

Ok la apa kata korang tgk trailer dia, mesti korang rasa cam.. "mesti kena tengok ni! best!"

No comments: