Monday, June 14, 2010

Just pretend that you're smiling.

*post yang gedik, do you dare to read this?

I was at MPH.
Saje jela nak tengok buku baru yang best.
Aku rasa semua stok buku vampire je sekarang, boring!
But Edward Cullen is the most hottest vampire in this real world
then aku pergi ke section comics pulak,
takde comic yang best. semua sama je. demm.
tiba-tiba aku tertengok pulak sorang guy ni
and at the same time, He was watching me too..
dalam keadaan yang kabut gila. segan siot.
damn, I hate this moment.
aku buat relek, bajet macho. ceh gelabah!
aku lari ke section SPM pulak.
kat section tu aku tak tahu nak buat apa.
boring dah tengok buku revision chemistry, physic.
and I looked him at a right angle so that dia tak perasan.
last-last..damn, he smile at me!
HATI AKU SEMAKIN GELABAHHHHHH!
luahan remaja kekurangan kasih sayang mcm ni la
well AKU SUPPORT ITALIA!
ITALIA FOR LIFE! GO ITALIAAAA!

Ok cukup, kan aku da cakap post ni gedik. berani baca, berani tanggung.

3 comments:

Farah Rosni said...

haha, comel.

NadRaH je wEh. said...

npe ble aku g mph x de org na pndag aku ? haa ?
x aci !!
haha

Haziqah Raihah said...

Babe, kebetulan jela. lol. aku segan gila kot. nampak sangat aku usha dia. bongok kan? ala nad.. rmi je pandang ko..ko jual mahal! ngeee :P