Thursday, June 10, 2010

Sorry guys.. I can't make it for today coz my mom decided to go back to malacca earlier than she said to me before. And as usual.. I am suffered now coz I didn't had time to watch lagenda budak setan AGAIN eventho dah lama gila keluar kat wayang. before dis, I missed my ticket for red carpet lagenda budak setan at Pavilion. kelakar kan? susah betul la jadi budak hostel ni. serious aku cakap. macam-macam godaan dunia aku perlu harungi. but what to do kan?

tapi aku pegang satu moto ni dalam hidup aku sekarang.

"kau just buat yang terbaik,termampu,tergila untuk tahun ni. tahun ni last beb. kau kuatkan iman kau dengan godaan dunia sebab tahun depan kau dapat rasa semua tu. tunggu je. tahun ni je kau kena pikirkan pasal STUDIES.. lepasni kau BEBAS!"

agak poyo tapi benda ni buat aku kuat sampai sekarang.

SPM tak lama lagi. study cepat.

No comments: