Friday, August 6, 2010

RINDU BLOG!

Rindu gila aku dekat blog ni.
Dah lama tak update, banyak benda yang aku nak cite
tak dapat cite sbb aku dah lupa..
aku memang cepat lupa.. urgh

So, selasa dua minggu lepas
baju kelas aku dah siap!
Ya allah selama sebulan aku menunggu
hasil tanganku sendiri akhirnya dah ada depan mata
ramai puji, ramai kutuk.
cakap baju tu cepat kembang la apa la
aku pekakkan saja apa kata orang cemburu seperti itu
biarkan ia berlarutan hingga dia sendiri penat.
kau ingat baju kau sorang je boleh laris?
kira macam boleh pergi jauh la?
takat cilok design orang. naikkan harga.
itu bukan identiti sejati seorang designer tshirt beb.
hahaha. aku malas nak cakap banyak.
sebab aku sedar aku masih baru dalam bab ni
tapi yang penting, BAJU AKU! DESIGN AKU DAH SIAP!

1 comment:

Ayesha H said...

JIGA! U BUAT THAT THINGY? GILA COOL!! ARGHHH HEBAT KUTT.