Monday, September 6, 2010

Magically, I found this!

Pergh berapi jugak aku tadi tengok gambar diorang kat fb. mesra gila siot.

HAHAHAHAHAHAHA. WHATEVER LA WEH.

AKU JUMPA GAMBAR NI DOH! sumpah aku gelak sorang-sorang sampai kering tekak ni. dah la puasa hari ni. dahaga tahap maksimum dah ni. cepatlah berbukaaaa!



cuba tengok gambar ni betul-betul.

semua orang pakai tag sebab JUNIOR. muka semua suci je time ni sebab tak tunjuk belang lagi. kitorang prep bersama sebab sama dorm. Hahaha. aku rindu waktu ni.

No comments: