Saturday, October 2, 2010

Trial is like shit!

Aku tak tahu kenapa trial kali ni sangat sangat superb 100x susah, especially add math. sumpah cam ape je soklan dia. nak nangis pun ada agak, sebab pikir paper trial tu. bukan paper mid term ke paper exam biasa2. its called TRIAL.

Rata-rata ramai jugak rasa apa yang aku rasa. susah. penat mencari jawapan.

Aku hope sangat tak sampai tahap fail, kalau lulus tu kira aku antara orang yang bertuah. serious aku cakap, takde confident langsung masa jawab dua-dua paper tu. tlg la cakap soklan SPM sebenar tak sesusah macam tu. boleh buat aku mati kot!

Sudah. Perkara yang berlalu jangan diungkitkan kembali.

Sekarang 5 paper aku dah settle.. tinggal lagi 5 paper yang paling mencabar dalam hidup aku iaitu PHYSIC, CHEMISTRY, CES, ED and SEJARAH. oh god sejarah tu belum ada nawaitu lagi nak baca beb dan semestinya aku bukan jenis yang pandai menghafal fakta. sangat lemah bila bab menghafal. sumpah doh tapi aku nak buat cikgu sejarah tu proud dgn aku dan tak boleh memaki aku sesuka hati dia.

Aku terima teguran dan caciannya dengan hati terbuka. Aku masih naif. Minta maaf tapi benda ni masih berdarah di hatiku. belum ada ubatnya. yang pasti, berkat seorang guru tiada tandingannya. tapi serious beb aku sebenarnya tak berapa gemar bila cikgu menyoalkan hal "keberkatan" dalam hidup kitorang.. well budak teknik mesti dapat tangkap apa yang aku cuba cakapkan ni. cikgu kitorang memang lain daripada yang lain.

Sebulan je lagi, relek lah!

No comments: