Wednesday, December 29, 2010

Takde duit siod! :/

Aku bangun2 je pagi ni, semua orang takde kat rumah. tinggal aku sorang je. macam mana aku nak dapat duit? dgn aku takde ATM, bank simpanan ke apa. dgn aku takde keje lagi. NO MONEY NO TALK! urgh aku benci bila takde duit ni. semua benda tak boleh jalan kot kalau takde duit. korang gerak dulu la, aku tak sure boleh join ke tak hari ni. Kalau ada rezeki, boleh la aku join. Alahai bengang betul aku! Urghhh!

No comments: