Saturday, January 1, 2011

Byebye 2010

Its officially 1st January of 2011. Can you see that? On my post date??!!! Yeaaaay!

Gosh! how time flies kan? Kejap je kot dah tahun baru. so we only have one year to live this life to the fullest coz 2012 is end of everything. naaah, im just kidding. I never trust the fact. the most "Silly Fact" for me. I only trust in Allah SWT. Just go with the flow ok guys.

So I'm here to wish all of you HAPPY NEW YEAR! Semoga misi tahun lepas semuanya berjaya dengan jayanya. Kalau ada yang tak sempat nak buat tu, post-pone la tahun baru ni ye. Kita bukannya robot yang boleh buat semua kerja dalam satu masa dengan jayanya, betul tak? Aku pun ada gak yang tak dapat nak selesaikan lagi. So, set your target and HERE WE GO AGAIN!

Misi tahun baru aku ialah:
1. Nak kurus. Serious ni.
2. Nak belajar melukis. Pls relate your artwork with environment.
3. Kerja oh kerja.. bila aku nak kerja ni wey?
4. Nak teruskan dengan blog cerpen aku tu.
5. Nak tinggi skit lagi, 168cm ke. Pergh serious cool!
6. Dapat lesen P secepat yang mungkin.
7. Cukupkan solat 5 waktu aku.
8. Phone baruuuuuu

Yang lain tu,biar aku sorang je tahu. HAHAHAH!

P/S : I'm sorry for not attending the BBQ tonite. Happy New Year everyone!

No comments: