Tuesday, January 25, 2011

Budak baru belajar!

Hari ni merupakan hari pertama aku bawak kereta on road. First time nak bawak kereta ok, perasaan cuak tu tak payah nak cite lah. hanya tuhan sahaja yang tahu. but at the same time aku rasa excited.

kalau orang lain bole drive, kenapa aku tak bole drive?

"Haziqah, kenapa kamu ni suka senyum je eh?"
"takde pape cikgu. saje."
"Haih saya tak bole nak ajar macam ni. asyik tergelak tgk awak gelak"
"Okay2 saya cuba serious skit. Hahaha"

La, bila senyum salah. bila serious salah.. Aku pun tak paham la. Hahaha! Well, kau tahu la aku macam mana kan? Sentiasa tak bole serious bila buat satu benda. Time SPM dulu pun aku senyum-senyum gak dengan Lalat. Ketawa tengok orang tidur time exam, ketawa tengok muka orang serious buat exam especially PHYSIC PAPER 3. Aku ingat lagi weh! Soalan susah, sumpah nak nangis. haha. then ketawakan Pengawas Peperiksaan yang buat lawak tak menjadi dalam dewan tu. Haih rindu.

So what can I said about my driving class..

Bole lah. Banyak benda aku kena belajar lagi beb. Tadi baru intro je. Bawak kereta ke jalan raya serious cuak. And tadi pun first time naik bukit, ohooooi jantung gua macam nak jatuh masa tu. tapi pikir nak dapat lesen cepat-cepat sial. takde benda lain yang aku nak sekarang selain lesen kereta. Gear 1 tu kekadang buat aku nak fuck gak. Macam taik je. Penat kau tau?! kenapa dia tak bagi je kereta auto? senang skit hidup aku. asyik nak jaga clutch dengan gear tu. letih sial. ok dah habis cerita.

Dan sekarang aku kat rumah. Penat. Nak makan banyak2! Byeeee!


Muka budak naive gila ni. Kesian tak dengan dia? hahaha.

P/S : Singapore? Cool.

2 comments:

alyn shahrom said...

haha, budakk baru belajar yaww;)

Haziqah Raihah said...

yeah budak baru belajar, kena paham la kan? hahaha