Thursday, January 27, 2011

Fun!

Havin' fun to the fullest with my 3 lovely monkeys yesterday.

Starting pun aku dah gelak macam apa je. Sumpah doh aku tak bole benti gelak. Aku rasa suara aku gelak memang jelas dan nyata di situ, tapi tak bole cover dah sebab terlalu lawak mendengar cerita baru diorang yang bangang. Dari driving, love story, semua la.

And for the first time aku bertolak keluar pukul 10 lebih macam tu. aku rasa benda ni pun kelakar. hahaha tak tahu kenapa.

Aku macam "ni nak pergi kem motivasi ke apa awal-awal macam ni?"

Dan masa membeli tiket movie tu, diorang buat havoc lagi. boleh pulak mencarut memaki kat tengah-tengah tu, semua orang pandang, aku dah malu gila nak mati. lagi hardcore malu aku bila kitorang beli tiket kat kaunter yang budak teknik jaga. Ok, budak sekolah aku. Mati. Aku terus blah awal-awal. Hahaha.


Jangan bawa makanan luar masuk ke panggung wayang. Harap maklum!


Tak tahan gelak. Kau sungguh lawak Faizul.


Dengan boyfriend aku. Hehe!


Alahai kecoh ah minah ni!


All grown up. 18sx.

And lastly I miss my barista :D


Kecoh la tu pergi holiday melaka hari ni. Eh gedik, ILY!

P/S : Done. Korang tetap sama macam dulu. tak berubah langsung!!

2 comments:

alyn shahrom said...

*tett. die kahh yang slaluu kauu dan brado debattkan?
HAHAHAHAHAH
*gelakk guling-guling bile fikir balikk.

Haziqah Raihah said...

alyn! hahaha, yang mana satu kau cite ni? aku dah confuse dah haha