Sunday, January 9, 2011

Nekad.

Aku nekad untuk resign kerja cashier hari ni.

Tapi tak tau bila nak bersua muka dengan boss aku, nak cerita benda yang tak brape betul tu. Mestilah kena bagi alasan munasabah sikit kan kalau tetiba nak resign. Baru 5 hari kerja,aku dah tak tahan dah. Entah la weh, aku bukan apa.

Aku bole je tahan kerenah customer tu, kena maki semua tu boleh tahan lagi.

Aku tak tahan bila kena bayar money short tu. Memang la tak banyak,tapi kalau satu bulan tu, money short boleh cecah sampai 50 lebih gak doh. Aku pun satu, entah mana duit tu menghilang pun aku taktau. maybe terbagi customer lebih ke apa ke kan, entah la. sial la benci betul.

Aku dah nekad nak stop kerja. Nak fokus kat driving pulak,lepas dapat P.. aku sambung kerja balik terus okay. lek ah bulan 6 baru masuk IPT.. lama lagi tu. Lagi satu, aku nak rehatkan badan jap la. Lenguh-lenguh ni tak hilang lagi. So nantikan perkembangan saya. Haha bajet jea!

Tetiba aku rindu dengan sekolah. Bila kat sekolah, tak sabar nak habis. Bila dah habis, rindu pulak. Haih tu la lumrah manusia. Apa yang dapat tak bersyukur,tak manfaatkan benda tu betul-betul.

AKU MEMANG RINDU SEKOLAH. RINDU MEMBER. RINDU JADI 17 TAHUN. RINDU CIKGU!


bersama jambang yang pandai ED.


serious aku cakap aku rindu budak kecik ni. dah lama kita tak "mencarut" bersama


ketika masih berkawan baik dengan EMON. Hehehe.


Aku dengan budak sarawak. Rindu kau wani.

No comments: