Sunday, January 16, 2011

Pertama kali aku excited nak tengok movie melayu

The winner for this award is......KHURAFAT!

Kenapa aku excited nak tengok cerita ni ye? Sebab first sekali, trailer dia buat aku berminat untuk tengok sebab sangat lain daripada cerita hantu malaysia yang sedia ada. Yang takat menjerit je buat apa kan. Aku ingat lagi movie hantu yang paling bodoh aku pernah tengok dan tak sepatutnya dikategorikan sebagai movie hantu iaitu POTRET MISTIK. Nasib baik aku tgk kat dvd je. Hahaha!

Dan keduanya, comment penonton semua positive je. dorang cakap movie ni takut gila nak mati la. pastu aku tgk la review movie pun hebat jugak. director mudah so macam best skit la kan. korang tgk jela strategi HARIMAU MALAYA kita tu, Raja Gopal guna pemain2 muda baru membuahkan hasil betol tak? ahaha. So anak-anak muda ni sangat berbakat ok. SAYA DARAH MUDA! SAYA ANAK MUDA! haha bajet jea!



Ok la nak tengok cite my sister's keeper lepas ni. tak sabar okaaaaay! Love.

1 comment:

esahh :) said...

sudahh tengok lahh.not bad lahh :)