Sunday, January 23, 2011

The Way I Do

The Way I Do by Marcos Hernandez, I'm addicted with this song so badly!

Hari ni kawan baik aku kejutkan aku. Well kau tahu kan aku memang susah bangun pagi? Opps pecah dah rahsia. So kitorang pergi mid tadi, sbb aku mmg kena jumpa Aqilah untuk bagi kunci carrefour kat dia. Aku tak nak bertemu lagi dengan orang-orang carrefour. Segan gila okay sebab aku blah macam tu je. Tanpa sebab. Tanpa telefon. Tanpa khabar berita. Hebat tak aku??! Wahaha!

Hari ni sangatlah ramai orang. Crowded nak mati. Serious sesak doh. Dan mestilah kita berpeluk kan? Kau tahu jela keadaan KTM macam mana kan?

So kami bercadang untuk...

Mencari Perfume! Serious desperate gila! Mula-mula nak cari Watson sebab watson je bermurah hati ada TESTER pelbagai jenis perfume. tapi tak jumpa-jumpa.. yang kami nampak masa tu hanyalah METROJAYA. Kitorang pergi la ke part perfume semua tu, bajet ada duit berjuta nak beli perfume. Haha last end up New Edition from Tommy. Serious bau dia sweet. You should try someday!


Nampak sangat desperate. Bau dia serious best!


Kenapa saya nampak gedik kat sini?


CARREFOUR yang mahal tu. Hehehe!


GOTCHA! I miss you my Barista!

No comments: