Thursday, February 17, 2011

Blog Archive

I just update my blog page now. You can see it aite. Simple,itu yang aku suka.

So, I add up my blog archive too.

Hahaha aku gelak macam apa je bila baca post-post lama since 2008 kot. 3 tahun lepas, pergh. Lama jugak aku dah ada blog ni kan? Aku tak sangka yang aku tulis semua tu. Macam bodoh pun ada gak, kira childish gila la senang cerita tapi overall I love it so much - Trip down to memory lane! Hehe.

But seriously doh blog archive ni membantu aku mengingati semula kenangan lama, haha ayat tak bole blah. Sampai aku dah lupa sebenarnya benda tu pernah jadi dalam sepanjang hidup aku 17 tahun lebih ni, apa yang aku impi sekarang ni pernah berlaku 3 tahun lepas. Hmmm. Itu lah manusia, memang lumrah yang kita ni tak pernah nak hargai apa yang ada. Yang kita tahu, hanya demand untuk sesuatu benda. Betul tak? Tanyalah hati anda.

P/S : The way he talks to me, the way he shares some interest with me, the way he started the conversation, reminds me of him. Omg, not again please. Please.

"Laugh as much as you breathe and love as long as you live.”

No comments: