Monday, February 21, 2011

Masih mentah

Jiga main bowling siot hari ni for the very very first time.
I am bad player, really bad. Tak pernah strike lagi.
Hahaha biasa lah saya masih berjinak-jinak dengan game ni.
Its superb cool and fun. Rasa macam nak main lagi je.
Well, saya masih noob lagi.


Tengoklah cubaan saya menunjukkan skill yang ada.

Ada suara sumbang daripada belakang yang cuba untuk beri aku semangat yang jitu!

"Jiqa (dia sorang je panggil aku Jiqa dalam dunia ni weh, haha) baling je. baling je la. boleh punya, jangan risau"

"Adik baling je, cool je"



Ok aku sangat sangat sangat adore dengan kasut ni. Tak tahu kenapa. Comel kan colour dia? Sangat suka okay. Teringat pulak zaman saya gilakan sneakers dulu-dulu. lama gila kot tak beli sneakers sekarang ni. Aku ingat lagi siapa yang pakai NIKE AIR FORCE yang bermacam2 colour bila keluar KLCC (Dulu manede Pavi lagi) akan menarik perhatian semua orang, mesti macam "wooooh gila la.. cun siot pergh!" tambah lagi, kalau si pemakai tu memang comel.

Eh aku rasa aku sorang je kot rasa macam ni, HAHAHAHA!

P/S : Aku nak congrats kepada semua budak STP yang berjaya dengan jayanya hari ni walaupun aku takde member yang amik Form 6. Yang penting, dilema anda sudah berakhir. Dilema kami belum berakhir, jealous okay. Congrats to everyone!

No comments: