Sunday, February 6, 2011

Pernah handle budak annoying?

Pernah tak rasa? Mesti pernah kan! At least sekejap je lah.

Aku benci betul nak handle sorang manusia ni, serious. Aku dah tahap menyampah plus rimas dengan dia. tak habis-habis nak cerita pasal awek dia kat aku, pasal life dia kat aku, pasal masalah yang dia tengah alami. At first aku pikir dia member la, boleh layan lagi. Lepas tu dah cerita merepek-repek memang tak la weh. Mendidih je aku kalau dapat text daripada dia. Campak handphone jauh-jauh bila dapat call/sms dia. Haa sampai macam tu sekali. Nampak tak ke-tidaksuka-an aku terhadap dia. Haha mesti korang cakap aku ni kawan yang jahat, lantak la. Semua orang ada tahap sabar dia kan?

Jap dia ingat aku ni Doktor Falsafah or pakar motivasi yang boleh buat dia happy sekejap ke? Tolonglah. Aku tak nak tau pun masalah apa kau ada dan aku takde nafsu dan idea pun nak tolong selesai masalah kau tu. Aku bukan tempat luahan kau okay. So please, get your own fucking life! I repeat again. Please get your own fucking life and best friend to talk with coz I'm not the one. Ayat kejam daripada Jiga, whatever!

Sorry but please fuck off!

No comments: