Thursday, February 10, 2011

tweet

"There's nothing you can say, nothing you can do. There's no other way when it comes to the truth" Keep holding on by Avril Lavigne

Nak cerita pasal apa ye? Boring dah, takde idea.

Esah ohooooi, tadi pergi lepak kejap dengan budak bernama comel ni, Esah. Comel kan nama dia? haha. dah lama gila tak lepak dengan dia siot and budak2 TIKL yang lain-lain tu. Last aku lepak ngan korang time last paper ED tu la. Pergh, sebulan lebih jugak la bila kira balik beb. Yela mana tak rindu, hari-hari jumpa muka sama dalam dorm tu. Dorm yang sentiasa buat havoc di pagi hari. Haha. so macam lepas jugak la rindu aku, tapi yang lain tu tak jumpa lagi. Syida, lets have some fun this weekend dude. belanja aku apa yang patut, orang dah bergaji kan? apa lagi?!! wahaha!

Ceeeh, pergi mana-mana tempat sekarang mesti jumpa muka yang aku kenal. Bukan terserempak dia tengah chill out jugak, aku terserempak sebab dia kerja kat tempat tu dan buat aku malu macam apa je. Haha gelabah kan? Sepatutnya dia malu dengan aku. Ni aku pulak malu dengan dia sebab dia kerja situ. Ngok. Tapi papehal pun.. Selamat berkerja ye rakan-rakan!


Cubaan kami untuk membuat muka yang comel. Dah cukup comel la tu kan? hehe!


Cover untuk gossip girl terbaru. Smart siot!

No comments: