Tuesday, February 8, 2011

What a day.

I woke up today with a call from my friend, Faizul Iman. Hari saya bermula dengan suara dia yang agak annoying tu. Hesh! Bangun-bangun je dah kena perli dengan budak tu, aku sabar jela. So, aku terus bersiap-siap untuk pergi driving. Ceh, dalam hati dah pasang niat tak nak screwed up lagi. I'm really stuck with the fucking Gear 1. The "Coolest and Gorgeous" Gear,like seriously man!

Kelas driving hari ni agak seronok sebab aku bawak kawan baik aku sekali tadi. Terima kasih sebab hang dok ketawakan aku kat belakang tu, dan yang paling penting hang dok geledah inbox aku tu. Terima kasih weh, memang aku drive nak bagi kau geli hati baca inbox aku. Hahaha, aku gurau je la. Just bengang sikit la. Well inbox kan? Pengguna telefon bimbit lebih memahaminya. Haha!


Pemandu yang sedang ligat memandu di atas jalan raya.
(Nasib baik muka stress tak nampak. Hehe)

Hari ni jugak cipta sejarah.

Nyaris mati doh tadi, nasib baik takde pape jadi. Alhamdulilah. Aku yang penumpang kat belakang ni tadi pun dah cuak gila bangang punya, takleh nak cakap dah. Sampai dah fuck-fuck driver bodoh lagi satu tu. jantung rasa macam nak jatuh bila hadapi moment tu. Nasib baik kau tak tekan minyak Aqilah time tu. Aku bersyukur kita masih hidup dengan cikgu driving tu weh! Hehe. Amin.

Kami bersyukur kerana kami masih selamat dan meraikannya dengan....


Oh tidak, makanan yang aku selalu order mana-mana kedai makan.
Nasi Goreng Cina dengan Telur Mata Kerbau diatasnya
apabila ia dikenakan dengan segelas Milo Ais,
dan lagi-lagi bila time tu perut kita memang kosong..
Fuh memang terangkat wa cakap lu. terus hilang stress aku!!!


Pemandu sedang menghilangkan stressnya dengan makan!


Kami selamat. Alhamdulilah.

No comments: