Wednesday, March 16, 2011

10 Things I Hate About You.

Have you ever watched this movie? If belum tengok lagi, pergilah tengok. In my opinion, this is one of the best teenagers love movie. Seriously doh. Cerita ni dah lama sungguh, 1999 back then okay. Hahahaha, tapi still best dalam hatiku!

IT'S 10 THINGS I HATE ABOUT YOU!

Time ni aku tengok darjah berapa la pulak, time tu kakak aku tengah sakan beli cd-cd love movie. So aku join the club jela. Sekarang ni turn aku pulak yang gilakan love movie tapi still can't accept the fact. The real fact of myself. Harhar.

Movie ni mulanya tentang ada satu geng budak lelaki ni cabar sorang member dia, pergi mengorat sorang perempuan yang kira macam brutal la. She's not believe in love, susah nak dapat partner yang sesuai, bapak dia pun macam kolot gila bila bab couple2 ni. So if lelaki tu berjaya, dia dapat pampasannya lah. Its kinda interesting the way he introduced himself, the way he asked her out. Comel pun ada jugak.


Masa diorang tengah bercinta. Comel okay.


Time dia nak ngorat perempuan tu. Comel nak mati. kalau ada lelaki buat macam ni kat aku, confirm kawen terus ye cik abang. hahaha sengal.


Diorang gaduh besar sebab perempuan tu tahu lelaki tu buat-buat suka kat dia, buat-buat ngorat dia untuk dapatkan nama dan duit je. Bukan sebab hati. And at this moment, perempuan tu dedicated the powerful poem to him. Okay, aku nangis time dia baca poem tu. Harhar!


*click this picture to see clearly*

Inilah poem yang boleh buat aku nangis tu. Haha serious doh. Poem ni comel gila. Aku suka sampai bila-bila. Sometimes, aku pernah masukkan ayat-ayat dia dalam essay. Punya takde idea masa tu kan? But I just love this poem. Hmmm :')


Lepas tu, diorang dah berbaik balik. Haih comel. Actually, dia memang sayang perempuan ni gila-gila sampai dia tak sangka dia suka perempuan tu. Comel kan? Comel sangat!

(INI PART BERANI BACA, BERANI MATI! SEDIA!!!)

So aku pun tak ketinggalan untuk meng-ADA-kan poem aku sendiri. Well, I dedicated this poem just for you gaspard. Hahaha whatever la kan!

7 THINGS I HATE ABOUT YOU

when . . .
  1. you said things that don't make sense*
  2. you never called me back when I try not to reply your text*
  3. you talk so slow. I get annoyed with it sometimes!*
  4. you scream, its really scares me when MU goals!*
  5. you sing my fav songs! hentikan ye, hehe*
  6. you're not around.*
  7. sometimes you're so gay coz you adored Penn Badgley so much*
I only can make it into seven.

*Things I love a thousands times more than I hate. Geeeez :/

Tahniah anda akhirnya berjaya menamatkan part berani baca, berani mata ni. Hahaha. No offense guys, much love from meeeee toodles xx

No comments: