Thursday, March 24, 2011

Inspiration

Bonjour bloggers and my lovely blog, I really missed you bloggy!

So yeah, my result is like shit, aku memang patut dapat result macam tu pun,tengok effort aku tahun lepas macam mana sudah la. kan syida? esah? wani? Nad, Sofee and Elle macam jauh beza sikit. Jangan tanya banyak pasal result boleh tak? Aku tahu korang hebat, aku tak hebat macam korang eh. Terima kasih ya.

But apa-apa pun, Alhamdulilah. At last, aku dapat habiskan jugak zaman persekolahan aku ni. Bersyukur jugak atas semuanya. Terima kasih kepada semua cikgu, member-member yang sempat ajar aku last minute. Well, ada perubahan la yang berlaku. Hihi, sangat besar okay perubahannya.

Hmm aku jumpa benda ni daripada page batch sekolah aku tadi,it's kinda interesting and aku mula guna quotes ni dalam hidup aku sekarang.. Like seriously. Hidup ini bagaikan roda kan? There always be ups and downs in life. Just cherish every bits of it.

“I failed in some subjects in exam, but my friend passed in all. Now he is an engineer in Microsoft and I am the owner of Microsoft.”

**Kembali bersemangat selepas berkurung dalam bilik dengar lagu hardcore kuat-kuat. Feel habis. tapi aku tak campak barang la for sure sebab malas nak kemas balik. hahaha

Congrats to all my friends. You deserved it! BRAVO!

3 comments:

Amira Ilyani said...
This comment has been removed by the author.
Amira Ilyani said...

Yeah Jigaaaa!!!!!!! tk jumpa pun masa result :(
Btw, that quote has been always guide me along my journey. Serious masa kecundang gilaa Pmr dulu semua bestfriends masuk mrsm lah, sbp lah. And I was the only one yg tggl kt sekolah lama tu. Nk tk nk, masuk lh jugak teknik tu. But now, they were maybe has been in a great school, but I was the one who got that result.
See, Allah bg yg terbaik, tk excel Pmr sbb nak kasi excel Spm.
Semua yg Allah tentukan tu cntik sgt jalan dia. InsyaAllah your journey that He had arrange for you are much wonderful than what you had ever expect :)
Tunggu je your turn :D
*byk syg <3 <3 <3

Haziqah Hassan said...

Hahaha thanks ilyani. haha gila panjang la comment u. just look at the brightside je la kan? semua benda ni ada hikmahnya. so i have to accept the reality.. so skrg kena berusaha gila2 untuk maju ke depan. yes, thats my mission. maybe bukan skrg i feel the joy, feel the success.. satu hari nnt saya akan merasakannya jugak. just wait and believe in urself.

btw congrats to you. i know u did well in spm. u deserved it, and if dpt fly mana2 nnt, jgn lupa bgtau saya ye. wish could see one of tikl-ians study abroad.. thanks for concern.

much love from me.