Friday, March 4, 2011

Mak aku dah bagi greenlight ni! *tepuk tangan sikit*

Fuh fuh, tinggal aku ni je kena bagi 100% effort on that thing. Insyaallah aku boleh. Tapi lama lagi nak tunggu turn tu semua. Argh papejela, asalkan sekarang ni aku dah ada restu daripada ibu tersayang and at the same time, aku nak tolong kakak aku sorang tu. Hmm I just wanna make them happy like everyone out there, I just wanna see their happy faces. That's all I need.

Itu dah cukup dah bagi aku. Dah cukup indah dah.

Malam ni macam biasa, I learn new languages again thru youtube. Kali ni aku belajar bahasa russian, which is 100x harder than French. Well, I just learnt the basic one lah. The greetings, adjectives verbs and sort of. Its really fun okay. Nak pergi kelas bahasa, aku tak mampu. So I just learn thru youtube. Easy, anytime you can learn and FREE. Hahaha. I actually spend my night time with this thing la. Aku belajar ayat-ayat baru yang best, pastu save kat phone. Tiap-tiap pagi mesti baca balik note dalam phone tu, practice jugak lah.

Konon nak belajar luar negara or maybe kahwin dengan foreigner ke? So I had started the first step of all la kan? Hehehe. tak salah untuk saya berangan dan menanam cita-cita yang indah macam ni. **Ayat serious tak bole blah, muntah jap!

So apa kata korang try pulak, selamat mencuba ya!

CLICK THIS, OR ELSE YOU'LL DIE. HAHA I'M JUST KIDDING,KIDS!

And this song is for you guys before I'm off to bed. Addicted with this song now.



5 more days to go, toodles! much love xx

No comments: