Sunday, March 27, 2011

Today

Today's activity . . .
  1. Wake up with his incoming voice message which is so cute and I smiled.
  2. Baru perasan aku tak pergi UITM punya open day dengan Aqilah
  3. Mandi, then take my brunch.
  4. Heading to Putrajaya to visit my yogi bear brother. Ingat nak hilang stress so pergi la lawat dia, tapi lagi stress bila dengar senior-senior dia yang aku kenal berjaya dengan hebat.
  5. Mak aku sanggup masuk teknik nak ambil gambar letak kat FB. Ni baru best kan bila mak dah rock dengan FB macam ni? Hehehe.
  6. Mak aku selalu bagi kata peransang kat aku supaya aku tak mati dalam kehampaan sebab kantoi spm. Hahaha! I love your mom!
  7. Badan lenguh macam apa je.
  8. Watch Mentor. Aku baru perasan Noh Hujan tu lawak. Ha ha ha.
  9. Please gimme one chance babe, please. I'm begging you.

Bila takde lesen, bila mak takde dalam kete, bila kantoi spm, bila pasang cd kuat-kuat..
inilah hasilnya. hilangkan stress kejap.


1 comment:

Amira Ilyani said...

oh i loike noh hujan HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA