Friday, April 15, 2011

Bellamy sayang :-)

Teman kakak aku makan ke Wong Solo, the best place to eat your fav ayam penyet, seriously. Hingga menjilat jari jemari ini yaw.

Then pick up Esah and Qila.

Our next stop was at TIKL yaw! Lepas rindu kejap kat teknik tadi. First thing aku nampak ialah pak guard yang kerek gila tu (aku selalu cover daripada dia time fly asrama, kira dia paling hebat tangkap budak-budak fly la, salute habis doh! hehe) tetiba ternampak ustaz JA pulak, hadoyai rindu seh tapi cuak gila ah bila nampak dia tadi. Aku senyum je dalam kereta. Hehehe. Junior aku ni perangai tak berubah lagi. dok memekak je dalam kereta tadi, annoying habis! :-D


Annoying la korang!


Muka budak takde kerja


Jadi gila kejap. Hari jumaat pun jam macam apa.

Dan aku membawa mereka ke satu restoran yang memang aku selalu santai dengan family bila hari weekend sebab makanan dia memang sedap pun. Nama restoran pun santai. Sumpah sedap gila makan tadi, dan sangat kenyang. Berbaloi lah. Kan Esah? Hehehe


I love this. All this! Yummy yummy!


Semasa Esah sedang sibuk makan. Esah cipta rekod siot hari ni, hahaha

Balik dari makan, aku terjumpa cikgu memandu aku okay, hahahaha. sumpah lawak gila plus excited nak mati bila cikgu liza hon tadi. Cakap dari kereta ke kereta, coolz habis.

"Eh, ada mati enjin tak drive tadi?"

"Alahai cikgu, auto lah"

"Auto? Anak akak pun boleh drive mcm tu"

HAHAHAHAHAHAHA

My official car's name is Bellamy. I love you bellamy, more than anything else. You are my number one. Archibald would be the second one lah.

The best part of bellamy is ...


Omg sangat sayang benda ni! sangat sangat sangat sayang okay.

thanks mom for this. hehehehe.

Done, toodles xx

2 comments:

Amira Ilyani said...

OMAGOD, kereta sendiri ke? kereta apaaaa?

Haziqah Hassan said...

Oh haah, kereta wira je. hehehe :P