Monday, June 27, 2011

Whoever.

Firstly.

I really want to say this. I'm so sorry to my bestie, Aqilah coz I'm not willing to pick up your call or maybe Imma bit clumsy at that time sampai tak boleh focus dengar luahan kau. I'm so so so sorry. I didn't mean it... Then I balik Ilmu, try to contact her back, but then she refused to do so. I hope she's okay now. Anything just gimme call or whatever okay!

Janganlah touching sangat. I sayang you. Hahahaha.

Tadi lepak mcd kejap, makan2 skit, cite sikit2.. then ada one group boys ni keep laughing at us. actually more to sofee and syaida lah. aku ingat aku tak zip jeans ke apa ke kan, so I was like owkay. Bikin panas kejap lah. then ingat benda stop sampai situ je. Tak sangka, masa kitorg keluar dari mcd tu, diorang dalam kereta.

Then kitorang just cari pasal, kejar kereta tu, ikut belakang kereta tu ke mana-mana dia pergi. sumpah takde kerja kan hahaha. pastu kereta tu perasan kitorang ikut dia. dorang dok usha2. Hahaha sampai satu junction tu, dia boleh bantai emergency break kat situ, nasib baiklah time tu takde motorsikal, takde kereta lain, ada ruang skit untuk aku elak dari langgar CRV dia tu.

Memang cari nahas la kan? Memang lu cari pasal la bro.

Then aku speed up gila sbb bengangnya pasal. Dorang pulak ikut kitorang. sumpah bengang gila kot dengan dia. habis tayar kereta aku. habis break aku. bodoh bodoh bodoh. hahahaha. then sampai satu junction tu, diorang "byebye" kitorang.. meaning that... "We're done! Bye"

Okay tu je nak cakap. Letih siot. Bye.


Muka macam jawab paper calculus je, ok selamat malam semuanya.

Yes! Esok class start pukul 11. Bonne nuit, love much

No comments: