Sunday, August 21, 2011

Best weekend with ex-schoolmates!


Ok semua! PERHATIAN!

Saya officially sudah menamatkan trisemster 1 di Uniten semalam, after done with physics paper that kills me every bits. Budak duduk sebelah aku dalam exam hall pandang aku, aku pandang dia. Tatau nak bantai formula apa - mengenang nasib kalau2 kena repeat paper. Hahaha. Entah la, aku tak confident dengan jawapan aku semalam. Hahaha mampuih la, dalam hati pikir nak balik, nak cuti sebulan.

Ye, saya akan berehat selama sebulan ye.

H-E-A-V-E-N

so my rockafella coming to town yesterday. lepak2, buka sama2, then tido kat apartment ilmu. Esah dari Perak, wani dengan syida dah cuti raya, nadrah ngan cipod dari melaka, elle dari upnm. Aku dengan sofee baru habis finals. argh akhirnya kami berjumpa jua akhirnya, setelah sekian lama meninggalkan zaman persekolahan yang penuh dengan gelak tawa dan tak pernah serious dalam semua benda. Ok, rindu zaman sekolah..

Then, kitorang nak tengok Final Destination 5 kat Alamanda semalam.

And great thing happens when I saw someone who I really adore was there too! okay, aku memang obvious excited nak mati tengok dia semalam, but who cares. The most cutest thing I ever heard when Syida told me that he looks like "him"... Aww so comels! kinda la, but perangai memang jauh bezanya. Argh why am I so obvious? Then, he smiled at me. I smile back to him. This good feeling takes me to nowhere. Geez.

Okay, cut the crap! I enjoyed myself with my rockafella last night. I miss their laughs and jokes. Hahaha. Macam apa je kitorang semalam, lupa dunia sebentar...

Berbuka @ Rimba Klasik Bangi.

My heart candies.

All grown-ups.

Crazy faces

Can we stop being so adorable like this? Hehehe

candid.


Gah!

P/S : I missed you. very, a lot. but things get too messed up. you're still dealing with the same thing again and again that makes me annoyed. I don't know where are we now. are we still wanna make things right? I missed you, dearly. hmmm

No comments: