Thursday, April 19, 2012

Chicken Bone Story

Here's the story of the chicken bone. Hahahaha. Bagi aku gelak dulu sebagai intro.

Sem ni subject English banyak bercakap, kena buat presentation, speech sorang-sorang, promote and convince orang beli product kita la apa semua. So group aku is the first group yang buat presentation.. It went smoothly and I just love how "spontan" we were at that time. To coki (one of my group members).. Semoga cepat sembuh dan sentiasa sihat.

Ada la satu group ni special sangat buat presentation paling lambat. Satu hari tu focus kat presentation dorang je which is so annoying. Haha tapi nasib baik la topic diorang best sebab pasal kereta sports yang menjadikan kegilaan orang. Escpecially like me. Berangan nak mampos drive kereta Jaguar.

Dan malangnya, masa presentation tu, one of their group members punya suara sangatlah unik dan sukar dicari di mana-mana hehehe, seakan-akan tertelan tulang ayam bak kata Aby. Masa tu aku tak dapat menahan gelak, tetapi masih terkawal.. Tapi semua budak perempuan bole bantai gelak macam sial bila dengar suara budak tu. Kira macam obvious nak mati kitorang gelakkan dia.

Then Rabu lepas, kitorang kena convince orang beli product company kitorang kononnya.. Dengan spontan ye. Hahaha. Apa entah aku merepek masa tu. Bila turn group budak suara unik tu, aku mencuba sedaya upaya supaya tidak mentertawakannya di khalayak ramai. Mencuba, mencuba dan terus mencuba. Tapi apakan daya bila dia start mengeluarkan suaranya...... &*^$%#!

Aku hanya mampu.........

Eh tidak mampu lagi......................menahan gelak, seriously.

Kelas yang sedang serious ketika itu menjadi heboh bila aku dan syaida tidak dapat menahan gelak. Gelak besar wa cakap lu..!

Dan kami terus gelakkan dia dengan hebatnya seperti kami sedang berseronok menonton MahaRajaLawak, Puppet Show mahupun Mr Bean di hadapan kelas itu. Muka kami sangat seronok, merah dan ceria macam baru dapat projek berjuta-juta billion... Okay yang lawaknya, lecturer gelakkan sekali pada ketika itu. Mungkin dia rasa suaranya unik juga, mungkin?!?! Hahahahahaha!!!!

The Chicken Bone story is so legend!

No comments: