Saturday, August 25, 2012

Eid Mubarak '12

Seminggu sudah raya berlalu, baru sekarang boleh start blogging. Masih sempat kot aku ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada semua bloggers. Semoga aidilfitri kali ini menggambit kenangan bersama keluarga, sanak saudara yang tercinta untuk diingati sentiasa dalam kehidupan kita.

Lets the pictures do the talking..


Three of us. Love you both xx

Tak sah kalau tak bergambar di hari yang mulia ni kan? Hehe

Bersama orang kuat keluarga, Mama! She's my hero, she's my everything. 

Lauk-pauk di pagi raya, sedapnya.

Gapo dio?

Kuih muih sudah siap tersedia di atas meja untuk tetamu 

Bila saya bergedik di Kampung. (Lokasi : Pantai Puteri, Melaka)

Hai, saya Haziqah Raihah Hassan.

Makan-makan kat kampung :)

Buat muka comel sikit weh...

Ha, dah mula berceramah dah tu hahaha, jangan marah ya mama :P

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI, Maaf Zahir dan Batin xx

No comments: